3 Responses

  1. Rune Skalstad
    |

    Bredde ??? :o) Kanskje ikke helt , men moro er det sikkert.

  2. Bjarne Solbakken
    |

    Jojo, ser du ikke hvor bred Aamodt er?;) Og ja, alpint ER moro!

  3. Rune Skalstad
    |

    Har allerede bestillt fartsdressen 2017… ;o) Manglet 2+ hele sekunder (pr omgang, uten fartsdress) på Aamodt i klubbmesterskapet, det viser bredde.!

Legg igjen en kommentar